De stap naar gezondheid is voor sommige mensen een uitdaging, hoe maak je die stap kleiner, leuk en behapbaar. Actify trekt met en voor haar netwerk van gezondheidsprofessionals nieuwe klanten aan met vernieuwende, aansprekende programma’s en dienstverlening. Hoe maken we samen deze innovatieve begeleiding met focus op vitaal zijn en vooral ook blijven zichtbaar?
Onze aanpak
De impact
- Klanten gingen bewuster sporten en stonden meer open om te willen sporten.
- Het gedrag van mensen veranderde om ook tevreden te zijn met een kleine vooruitgang

Onze inzichtsfase is uitgevoerd aan de hand van een briefing en merkonderzoek.

D.m.v. onze Next Level Sessie hebben we onderzocht hoe gedragsverandering te weeg is brengen.

We ontwikkelden verschillende visuals die vanuit de brand purpose naar voren kwamen.

De overeengekomen richting werd uitgebreid tot een uitgebreide reeks lanceermiddelen, inclusief een gedetailleerd document met richtlijnen.
Powered by Purpose
De brand purpose was bedoeld als element dat richting gaf aan de gehele offline onderdelen van Actify.
Zilveren Kruis | Achmea
Ontwikkelde middelen: huisstijl, stationary, roll up banners, social, interne en externe verslagen.

Zilveren Kruis | Achmea | branding, huisstijl, banner offline middelen

Zilveren Kruis | Achmea | branding, huisstijl, manuals offline middelen