Mensen denken er echt niet over na hoe een woningcorporatie een positieve invloed kan hebben op de huurders. Als ze dat deden, zouden ze merken dat er meer mogelijk is dan ze denken. Hoe kunnen we een woningcorporatie omvormen met een echt doel als verbinding?
Onze aanpak
De impact
- Branding aangeleverd waardoor het gezicht van de organisatie binnen de regio veranderde.
- De organisatie is door de nieuwe positionering dichterbij de huurders komen te staan waardoor communicatie voorspoediger verloopt.

Onze inzichtsfase is uitgevoerd aan de hand van een Purpose Strategiesessie.

D.m.v. onze Next Level Sessie hebben we het interne en externe landschap van het merk onderzocht om een heldere purpose statement te ontwikkelen.

We ontwikkelden vier merkideeën met zeer verschillende visuele identiteiten die intern getest werden en aan de raad van bestuur.

De overeengekomen richting werd uitgebreid tot een uitgebreide reeks lanceermiddelen, inclusief een gedetailleerd document met richtlijnen.
Powered by Purpose
De Purpose statement en branding was bedoeld als een verbindend element, die toestemming gaf om moediger en zelfverzekerder te zijn in het uitdagen van de status quo. Het weerspiegelt ook een sterk standpunt over werken in de gemeenschappelijke belangen van klanten (huurders). Een van de grootste troeven van WSN Nijkerk is hun persoonlijke relatie met elke huurder, die gevierd mag worden.