Een brand purpose, een reeks waarden; en een duurzaamheidsstrategie waren nodig om oude problemen te overwinnen en het nieuwe merk op de goede weg te zetten.
Onze aanpak
De impact
- Branding presentatie aangeleverd waardoor de bewustwording en noodzaak van duurzaamheid helder werd.
- Werknemers op verschillende niveaus zijn klaar voor het waarmaken van hun duurzaamheidsambities.

Onze inzichtsfase is uitgevoerd aan de hand van een Next Level Sessie.

D.m.v. onze Next Level Sessie hebben we de nieuwe visie ontwikkelt en tot leven gebracht.

We ontwikkelden meerdere digitale presentaties met een verschillende insteek omtrent duurzaamheid en engagement.

De overeengekomen richting werd aangeleverd in een aantal presentaties en een gedetailleerd document met richtlijnen.
Powered by Purpose
De branding en survey was bedoeld als een focus punt om richting te geven aan aan de bepaalde purpose statement. Het nodigt uit om de autonomie als werknemer te herpakken om door middel van duurzaamheid een verschil te maken voor zowel intern als externe activiteiten.