We werken samen met ambitieuze zzp-ers, start-ups en MKB om hun purpose verder te ontwikkelen om groei realiseren en hun merk krachtig de wereld in te zetten.
We werken samen met ambitieuze zzp-ers, start-ups en MKB om hun purpose verder te ontwikkelen om groei realiseren en hun merk krachtig de wereld in te zetten.
De uitdaging Leerlingen, ouders, leerkrachten, en bestuur allemaal onderdeel van Stichting Atlant. Hoe kan er draagvlak ontstaan waarbij de waarden Stichting Atlant worden uitgedragen en waarbij de 9 scholen die vallen onder Stichting Atlant hun identiteit behouden. Een gezamenlijke koers met ieder een eigen insteek van onderwijs. Onze aanpak We hebben een brainstormsessie opgezet met de schooldirecteuren van alle scholen waarbij we onder andere met een mindmapsessie hebben gedaan en een purpose sessie om te bepalen waar we gezamenlijk naar toe willen. Vervolgens hebben we voor iedere school een eigen purpose sessie gedaan om vanuit hun identiteit… Lees meer
De uitdaging Mensen denken er echt niet over na hoe een woningcorporatie een positieve invloed kan hebben op de huurders. Als ze dat deden, zouden ze merken dat er meer mogelijk is dan ze denken. Hoe kunnen we een woningcorporatie omvormen met een echt doel als verbinding? Onze aanpak We hebben ons gericht op het bouwen van een merk op basis verbindende elementen om hun missie uit te breiden. We hebben een modern merk gebouwd dat er voor staat om gezien te worden. Het merk resoneert met een modern publiek en het vertrouwen om mensen de betrokkenheid… Lees meer
De uitdaging Een brand purpose, een reeks waarden; en een duurzaamheidsstrategie waren nodig om oude problemen te overwinnen en het nieuwe merk op de goede weg te zetten. Onze aanpak Onze inzichten lieten zien hoe belangrijk het is om collega’s echt te vertegenwoordigen en met elkaar te verbinden. We creëerden een brand purpose doel en de waarde van Ernst en Young door middel van een purpose sessie en Ernst en Young on-the-job te bezoeken. De sleutel hiervoor was het verandermanagementproces, dat hielp om de visie tot leven te brengen door middel van engagement en verbinding met collega’s…. Lees meer
De uitdaging De stap naar gezondheid is voor sommige mensen een uitdaging, hoe maak je die stap kleiner, leuk en behapbaar. Actify trekt met en voor haar netwerk van gezondheidsprofessionals nieuwe klanten aan met vernieuwende, aansprekende programma’s en dienstverlening. Hoe maken we samen deze innovatieve begeleiding met focus op vitaal zijn en vooral ook blijven zichtbaar? Onze aanpak We hebben samen met Zilveren Kruis | Achmea gekeken naar de online en offline ontwikkelingen van de huidige gezondheidapps. Door dit goed in kaart te brengen samen met de wensen en uitdagingen van de klanten en gezondheidsprofessionals kregen wij… Lees meer
De uitdaging Amstelwijs had een partner nodig om hen te helpen hun ambitie waar te maken: onderwijs met een plus. Vanuit dit vertrekpunt wilden zij zich onderscheiden en klaar zijn voor de nieuwe generatie kinderen. Dit doen zij door onderwijs vanuit passie en professie aan te bieden en tevens afgestemd is op de wijk waarin de school gesitueerd is. Onze aanpak Onze focus was gericht op het ‘dna van de plus’ om dit als basis en vertrekpunt te nemen voor de nieuwe brand purpose. We hebben een modern merk neergezet dat er voor staat om gezien te… Lees meer
De uitdaging Wij werden gevraagd door een extern marketingbureau om voor DSM een hun social media branding door te ontwikkelen vanuit hun nieuwe purpose: “The Purpose-led, Performance-driven company”. De posts bedienden verschillende doelgroepen eom het bereik van DSM te vergroten en hun purpose te laden vanuit hun nieuwe propositie. Onze aanpak Wij richten ons op de insteek van DSM en hoe zich presenteren in hun online activiteiten. De impact Positionering van de social media posts opgezet voor meer engagement met hun volgers.
De uitdaging Fotograaf en videomaker zijn vaardigheden om de wereld door jouw lens te laten kijken en de wereld op jouw unieke wijze wat mee te geven. Hoe geef je deze boodschap mee en hoe ontwikkel je engagement vanuit purpose die gericht is op duurzaamheid? Onze aanpak We hebben samen met Hans Guldemond zijn wensen in kaart gebracht en met hem een strategiesessie gedaan om zijn purpose en unieke talent naar voren te laten komen in zijn zichtbaarheid. We wilden meer interactie creëren met zijn publiek via zijn website, sterke branding en zijn brandstory. De impact Klanten… Lees meer
De uitdaging Havo De Hof in Amsterdam was zoekende in zijn positionering. We hadden op de opdracht om van Havo de Hof een plek te maken waar waar je je talenten in een veilige en prettige sfeer moet kunnen ontwikkelen en de insteek dat ontwikkeling binnen en buiten de lessen gebeurt. Hier breng je deze gebieden samen, hoe communiceer je die en maak je deze concreet? Onze aanpak We hebben een brainstormsessie opgezet met de schooldirectie waarbij we een Next Level Sessie hebben gedaan om te bepalen waar de school zich verder kon ontwikkelen en waar de… Lees meer
De uitdaging Mensen zijn zich bewust van wat ze eten en tot zich nemen maar veel minder bewust van wat ze op hun huid smeren. De tagline van Stella Webber (de founder van het merk) sluit daar prachtig bij aan: Smeer niets op je huid dat je niet kunt eten” was haar motto. Zij creëerde Miracles by Stella – 100% puur natuurlijke & vegan huidverzorging. Onze aanpak We hebben ons gericht op waar het merk voor staat in de markt en wat de kracht van Stella’s haar persoonlijkheid was op het werk. We hebben onderzocht hoe we en… Lees meer
De uitdaging Maartje Koper heeft een unieke wijze om zichzelf neer te zetten vanuit spiritualiteit, energie en de kracht van mindset en hart om het leven te creëren wat je wil. Onze aanpak We hebben samen me Maartje Koper een Next Level Sessie gedaan om haar purpose en talent van bewustwording en energie voren te laten komen. We wilden samen met Maartje Koper haar branding en marketing neerzetten die recht deed aan haar enorme potentie. De impact Mensen konden Maartje Koper beter vinden. Meer mensen werden bekend met Maartje Koper. Haar merk en onderneming staan heel sterk… Lees meer
Vul dit formulier in voor een vrijblijvende kennismaking met ZINNERGY. We geven binnen 30 minuten antwoord op jouw vragen. Of bel direct met de oprichter van ZINNERGY:
Vincent Voorduin: 06 19 21 06 90 of 023 205 21 98.
Je kan ook direct een afspraak inplannen in onze online agenda.
We horen graag van je.